- -

IS AN IMAGE WORTH A THOUSAND WORDS? NET REPRESENTATIONS OF THE BOOK INDUSTRY

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

IS AN IMAGE WORTH A THOUSAND WORDS? NET REPRESENTATIONS OF THE BOOK INDUSTRY

Mostrar el registro completo del ítem

Gea Valor, ML. (2006). IS AN IMAGE WORTH A THOUSAND WORDS? NET REPRESENTATIONS OF THE BOOK INDUSTRY. Revista de Lingüística y Lenguas Aplicadas. 1. doi:10.4995/rlyla.2006.681.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/10129

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: IS AN IMAGE WORTH A THOUSAND WORDS? NET REPRESENTATIONS OF THE BOOK INDUSTRY
Autor:
Fecha difusión:
Resumen:
This study focuses on the book industry homepage, a digital genre which has emerged as a result of the many multimedia and technical capabilities of the online system. Traditionally, publishing firms have made use of ...[+]
Palabras clave: Book industry , Cybergenre , Homepage , Visual rhetoric , Promotional purpose
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial (by-nc)
Fuente:
Revista de Lingüística y Lenguas Aplicadas. (issn: 1886-6298 )
DOI: 10.4995/rlyla.2006.681
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem