- -

Aplicació de la metodologia Customer Journey per a la millora de la gestió de relacions amb el client

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Aplicació de la metodologia Customer Journey per a la millora de la gestió de relacions amb el client

Mostrar el registro sencillo del ítem

Ficheros en el ítem

dc.contributor.advisor Tomas Miquel, Jose Vicente es_ES
dc.contributor.author Revert Alabort, Carla es_ES
dc.date.accessioned 2018-05-04T17:52:47Z
dc.date.available 2018-05-04T17:52:47Z
dc.date.created 2018-03-22
dc.date.issued 2018-05-04 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/101383
dc.description.abstract [CA] El present projecte té com objecte l'aplicació de la metodologia Customer Journey per a la millora del procés de relació amb els clients en un context empresarial reial. De forma concreta, el projecte pretén la identificació dels punts de contacte amb els clients en totes les etapes del procés de compra i la definició de les necessitats dels clients en cadascun d'eixos punts. Es definiran de forma complementària, mètriques que permetran l'avaluació de la satisfacció del clients per a cadascun dels punts de contacte. Addicionalment, s'integrarà en un futur la metodologia definida en un entorn CRM de cara a la classificació i millora de la gestió comercial i de màrqueting dels clients. En aquest projecte es realitza una proposta de model en Microsoft Excel. es_ES
dc.description.abstract [EN] The present project aims to apply the Customer Journey methodology to improve the relationship process with clients in a real business context. Specifically, the project aims to identify the points of contact with customers in all areas of the purchasing process and to define customer needs in each of these points. In addition, the metrics to assess customer satisfaction in each contact point will be defined. Additionally, the methodology defined will be integrated in a CRM environment for classifying and improving the commercial and marketing management of customers. In this project, a model proposal is developed in Microsoft Excel. es_ES
dc.format.extent 98 es_ES
dc.language Catalán es_ES
dc.publisher Universitat Politècnica de València es_ES
dc.rights Reserva de todos los derechos es_ES
dc.subject Customer Journey es_ES
dc.subject Màrqueting relacional es_ES
dc.subject Relational marketing
dc.subject Customer Relationship Management (CRM)
dc.subject.classification ORGANIZACION DE EMPRESAS es_ES
dc.subject.other Grado en Administración y Dirección de Empresas-Grau en Administració i Direcció d'Empreses es_ES
dc.title Aplicació de la metodologia Customer Journey per a la millora de la gestió de relacions amb el client es_ES
dc.type Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado es_ES
dc.rights.accessRights Abierto es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Alcoy - Escola Politècnica Superior d'Alcoi es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses es_ES
dc.description.bibliographicCitation Revert Alabort, C. (2018). Aplicació de la metodologia Customer Journey per a la millora de la gestió de relacions amb el client. http://hdl.handle.net/10251/101383 es_ES
dc.description.accrualMethod TFGM es_ES
dc.relation.pasarela TFGM\67806 es_ES


Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem