- -

Learning the attachment theory with the CM-ED concept map editor

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Learning the attachment theory with the CM-ED concept map editor

Mostrar el registro completo del ítem

Rueda Molina, U.; Arruarte, A.; Elorriaga, JA.; Herrán, E. (2009). Learning the attachment theory with the CM-ED concept map editor. Computers & Education. 52(2):460-469. https://doi.org/10.1016/i.compedu.2008.09.015

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/102296

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Learning the attachment theory with the CM-ED concept map editor
Autor: Rueda Molina, Urko Arruarte, Ana Elorriaga, Jon Ander Herrán, Elena
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper presents a study carried out at the University of the Basque Country UPV/EHU with the aim of evaluating the CM-ED (concept map editor) with social education students. Concept mapping is a widely accepted ...[+]
Palabras clave: Concept maps , Concept map editor , Evaluation of CAL systems , Improving classroom teaching , Post-secondary education
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
Computers & Education. (issn: 0360-1315 )
DOI: 10.1016/i.compedu.2008.09.015
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: https://doi.org/10.1016/j.compedu.2008.09.015
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/MEC//TIN2006-14968-C02-01/ES/AYUDA AL APRENDIZAJE EN ENTORNOS DE REALIDAD VIRTUAL/
info:eu-repo/grantAgreement/UPV%2FEHU//UE06%2F19/
Agradecimientos:
This work is supported by the University of the Basque Country UPV/EHU (UE06/19), the MEC (TIN2006-14968-C02-01) and the Gipuzkoa Council in an EU Program.
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem