- -

LearnTeamPlenum – A Pragmatic Approach for Inverted Teaching

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

LearnTeamPlenum – A Pragmatic Approach for Inverted Teaching

Mostrar el registro completo del ítem

Siegeris, J. (2017). LearnTeamPlenum – A Pragmatic Approach for Inverted Teaching. En Proceedings of the 3rd International Conference on Higher Education Advances. Editorial Universitat Politècnica de València. 356-363. https://doi.org/10.4995/HEAD17.2017.5214

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/103825

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: LearnTeamPlenum – A Pragmatic Approach for Inverted Teaching
Autor: Siegeris, Juliane
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The paper proposes a new teaching approach, that has been adapted from the LearnTeamCoaching - a method from the inverted classroom catalog. In comparison with other inverted teaching scenarios, it requires less ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Inverted classroom , Just-in-time-teaching , Teaching experience , Competency-based learning
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490485903
Fuente:
Proceedings of the 3rd International Conference on Higher Education Advances.
DOI: 10.4995/HEAD17.2017.5214
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD17/paper/view/5214
Título del congreso: Third International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: June 21-23,2017
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem