- -

What if students propose their own examinations? An introductory experiment

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

What if students propose their own examinations? An introductory experiment

Mostrar el registro completo del ítem

Rojo, M.; Preciado, M.; Gonzalo-Orden, H.; Moreno, I.; Casado, S.; Cárdenas, D. (2017). What if students propose their own examinations? An introductory experiment. En Proceedings of the 3rd International Conference on Higher Education Advances. Editorial Universitat Politècnica de València. 566-573. https://doi.org/10.4995/HEAD17.2017.5290

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/104142

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: What if students propose their own examinations? An introductory experiment
Autor: Rojo, Marta Preciado, Mónica Gonzalo-Orden, Hernán Moreno, Ignacio Casado, Silvia Cárdenas, David
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper presents a proposal experimented in the University of Burgos, where students of different degrees, at a Bachelor or Master level, had to prepare solved questions or exercises, in order to introduce some of ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Grading , Students participation , Questioning
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490485903
Fuente:
Proceedings of the 3rd International Conference on Higher Education Advances.
DOI: 10.4995/HEAD17.2017.5290
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD17/paper/view/5290
Título del congreso: Third International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: June 21-23,2017
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem