Mostrar el registro completo del ítem
Rojo, M.; Preciado, M.; Gonzalo-Orden, H.; Moreno, I.; Casado, S.; Cárdenas, D. (2017). What if students propose their own examinations? An introductory experiment. En Proceedings of the 3rd International Conference on Higher Education Advances. Editorial Universitat Politècnica de València. 566-573. https://doi.org/10.4995/HEAD17.2017.5290
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/104142
Título: | What if students propose their own examinations? An introductory experiment | |
Autor: | Rojo, Marta Preciado, Mónica Gonzalo-Orden, Hernán Moreno, Ignacio Casado, Silvia Cárdenas, David | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] This paper presents a proposal experimented in the University of Burgos, where students of different degrees, at a Bachelor or Master level, had to prepare solved questions or exercises, in order to introduce some of ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD17/paper/view/5290 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|