- -

Enhancing business students’ skills through a cross-curricular activity

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Enhancing business students’ skills through a cross-curricular activity

Mostrar el registro completo del ítem

Gil-Doménech, D.; Berbegal-Mirabent, J.; Borsot, G. (2017). Enhancing business students’ skills through a cross-curricular activity. En Proceedings of the 3rd International Conference on Higher Education Advances. Editorial Universitat Politècnica de València. 284-292. https://doi.org/10.4995/HEAD17.2017.5171

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/104157

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Enhancing business students’ skills through a cross-curricular activity
Autor: Gil-Doménech, Dolors Berbegal-Mirabent, Jasmina Borsot, Gabriel
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper describes the experience of a cross-curricular activity that combines mathematical knowledge with several soft skills, namely the use of new technologies, teamwork and critical thinking. Two different ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Cross-curricular activities , Hard skills , New technologies , Peer-assessment , Teamwork
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490485903
Fuente:
Proceedings of the 3rd International Conference on Higher Education Advances.
DOI: 10.4995/HEAD17.2017.5171
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD17/paper/view/5171
Título del congreso: Third International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: June 21-23,2017
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem