Mostrar el registro completo del ítem
González-Conde, J.; Codina, N.; Valenzuela, R.; Pestana, J. (2017). Critical analysis and digital literacy in learning social psychology. En Proceedings of the 3rd International Conference on Higher Education Advances. Editorial Universitat Politècnica de València. 1052-1059. https://doi.org/10.4995/HEAD17.2017.5513
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/104525
Título: | Critical analysis and digital literacy in learning social psychology | |
Autor: | ||
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] This paper presents a teaching experience in social psychology learning, aimed at students’ acquisition of critical analysis and digital literacy competences at the University of Barcelona. The methodology consisted ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD17/paper/view/5513 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|