- -

Critical analysis and digital literacy in learning social psychology

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Critical analysis and digital literacy in learning social psychology

Mostrar el registro completo del ítem

González-Conde, J.; Codina, N.; Valenzuela, R.; Pestana, J. (2017). Critical analysis and digital literacy in learning social psychology. En Proceedings of the 3rd International Conference on Higher Education Advances. Editorial Universitat Politècnica de València. 1052-1059. https://doi.org/10.4995/HEAD17.2017.5513

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/104525

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Critical analysis and digital literacy in learning social psychology
Autor: González-Conde, Joan Codina, Nuria Valenzuela, Rafael Pestana, Jose
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper presents a teaching experience in social psychology learning, aimed at students’ acquisition of critical analysis and digital literacy competences at the University of Barcelona. The methodology consisted ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Critical Analysis , Digital Literacy , Psychology teaching , Motivation , Database usage
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490485903
Fuente:
Proceedings of the 3rd International Conference on Higher Education Advances.
DOI: 10.4995/HEAD17.2017.5513
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD17/paper/view/5513
Título del congreso: Third International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: June 21-23,2017
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem