- -

SCAMPER-3-5 para generación de ideas y su análisis de valor

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

SCAMPER-3-5 para generación de ideas y su análisis de valor

Show full item record

Alemany Díaz, MDM.; Cuenca González, ML.; Ruiz Font, L.; Boza, A. (2017). SCAMPER-3-5 para generación de ideas y su análisis de valor. En In-Red 2017. III Congreso Nacional de innovación educativa y de docencia en red. Editorial Universitat Politècnica de València. 955-964. doi:10.4995/INRED2017.2017.6831

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/105886

Files in this item

Item Metadata

Title: SCAMPER-3-5 para generación de ideas y su análisis de valor
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] At the Universitat Politècnica de València, thirteen competency dimensions have been defined, among which is the competency of creativity, innovation and entrepreneurship. This competency has become in recent years ...[+]


[ES] En la Universitat Politècnica de València se han definido un total de trece dimensiones competenciales, entre las que se encuentra, la competencia de creatividad, innovación y emprendimiento. Esta competencia, se ha ...[+]
Subjects: Educación superior , Enseñanza superior , Tecnologías y educación , Innovación educativa , Competencia transversal , Creatividad , Innovación , Emprendimiento , SCAMPER, 6-3-5
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490485682
Source:
In-Red 2017. III Congreso Nacional de innovación educativa y de docencia en red..
DOI: 10.4995/INRED2017.2017.6831
Publisher:
Editorial Universitat Politècnica de València
Publisher version: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/INRED/INRED2017/paper/view/6831
Conference name: IN-RED 2017: III Congreso Nacional de Innovación Educativa y Docencia en Red
Conference place: Valencia, Spain
Conference date: Julio 13-14,2017
Type: Capítulo de libro Comunicación en congreso

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record