- -

THE STUDY OF MODAL VERBS FROM A PEDAGOGICAL PERSPECTIVE: AN ANALYSIS OF TEXTBOOKS AND GRAMMARS

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

THE STUDY OF MODAL VERBS FROM A PEDAGOGICAL PERSPECTIVE: AN ANALYSIS OF TEXTBOOKS AND GRAMMARS

Mostrar el registro completo del ítem

Durán, R.; Alonso, P.; Sánchez, MJ. (2007). THE STUDY OF MODAL VERBS FROM A PEDAGOGICAL PERSPECTIVE: AN ANALYSIS OF TEXTBOOKS AND GRAMMARS. Revista de Lingüística y Lenguas Aplicadas. 2. doi:10.4995/rlyla.2007.699.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/10624

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: THE STUDY OF MODAL VERBS FROM A PEDAGOGICAL PERSPECTIVE: AN ANALYSIS OF TEXTBOOKS AND GRAMMARS
Autor:
Fecha difusión:
Resumen:
This paper shows how the indiscriminate combination of the form-function criterion in the traditional presentation of modal verbs brings more confusion than light to the subject due mostly to the fact that the grammatical ...[+]
Palabras clave: Modal verbs , Efl classroom , Grammars , Textbooks , Pragmatic uses , Semantic values
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial (by-nc)
Fuente:
Revista de Lingüística y Lenguas Aplicadas. (issn: 1886-2438 ) (eissn: 1886-6298 )
DOI: 10.4995/rlyla.2007.699
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem