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A COGNITIVE-AXIOLOGICAL APPROACH TO PRINT ECO-ADVERTISEMENTS IN THE ECONOMIST: THE ENERGY SECTOR UNDER SCRUTINY

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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A COGNITIVE-AXIOLOGICAL APPROACH TO PRINT ECO-ADVERTISEMENTS IN THE ECONOMIST: THE ENERGY SECTOR UNDER SCRUTINY

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Felices Lago, Á.; Cortés De Los Ríos, ME. (2009). A COGNITIVE-AXIOLOGICAL APPROACH TO PRINT ECO-ADVERTISEMENTS IN THE ECONOMIST: THE ENERGY SECTOR UNDER SCRUTINY. Revista de Lingüística y Lenguas Aplicadas. 4. doi:10.4995/rlyla.2009.735.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/10642

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Título: A COGNITIVE-AXIOLOGICAL APPROACH TO PRINT ECO-ADVERTISEMENTS IN THE ECONOMIST: THE ENERGY SECTOR UNDER SCRUTINY
Autor:
Fecha difusión:
Resumen:
In this paper we intend to map out some of the dominant values in print advertisements announcing different types of environmentally friendly products and services from energy (oil, electricity, etc.) and heavy industry ...[+]
Palabras clave: Advertising discourse , Axiological linguistics , Cognitive semantics , Eco-linguistics , Metaphors and metonymies , Analysis of values
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial (by-nc)
Fuente:
Revista de Lingüística y Lenguas Aplicadas. (issn: 1886-6298 )
DOI: 10.4995/rlyla.2009.735
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Tipo: Artículo

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