- -

A COGNITIVE-AXIOLOGICAL APPROACH TO PRINT ECO-ADVERTISEMENTS IN THE ECONOMIST: THE ENERGY SECTOR UNDER SCRUTINY

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

A COGNITIVE-AXIOLOGICAL APPROACH TO PRINT ECO-ADVERTISEMENTS IN THE ECONOMIST: THE ENERGY SECTOR UNDER SCRUTINY

Mostrar el registro completo del ítem

Felices Lago, Á.; Cortés De Los Ríos, ME. (2009). A COGNITIVE-AXIOLOGICAL APPROACH TO PRINT ECO-ADVERTISEMENTS IN THE ECONOMIST: THE ENERGY SECTOR UNDER SCRUTINY. Revista de Lingüística y Lenguas Aplicadas. 4:59-78. https://doi.org/10.4995/rlyla.2009.735

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/10642

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: A COGNITIVE-AXIOLOGICAL APPROACH TO PRINT ECO-ADVERTISEMENTS IN THE ECONOMIST: THE ENERGY SECTOR UNDER SCRUTINY
Autor: Felices Lago, Ángel Cortés de los Ríos, María Enriqueta
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] In this paper we intend to map out some of the dominant values in print advertisements announcing different types of environmentally friendly products and services from energy (oil, electricity, etc.) and heavy industry ...[+]
Palabras clave: Advertising discourse , Axiological linguistics , Cognitive semantics , Eco-linguistics , Metaphors and metonymies , Analysis of values
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
Revista de Lingüística y Lenguas Aplicadas. (issn: 1886-2438 ) (eissn: 1886-6298 )
DOI: 10.4995/rlyla.2009.735
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://doi.org/10.4995/rlyla.2009.735
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem