- -

La ingeniería como escenario y los modelos matemáticos como actores

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

La ingeniería como escenario y los modelos matemáticos como actores

Show full item record

Gómez Urgellés, J. (2008). La ingeniería como escenario y los modelos matemáticos como actores. Modelling in Science Education and Learning. 1:3-9. doi:10.4995/msel.2008.3128

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109508

Files in this item

Item Metadata

Title: La ingeniería como escenario y los modelos matemáticos como actores
Secondary Title: The engineering as scenario and the mathematical models as actors
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] An experience of innovative teaching in the engineering curriculum is presented. It includes work in projects as a component of teaching- learning, analysing the validity and viability of the methodology of mathematical ...[+]


[ES] En este artículo se presenta una experiencia de innovación educativa en el ámbito del currículum de las ingenierías. Incluye el trabajo en proyectos como una componente del proceso de enseñanza-aprendizaje, analizándose ...[+]
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial (by-nc)
Source:
Modelling in Science Education and Learning. (eissn: 1988-3145 )
DOI: 10.4995/msel.2008.3128
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/msel.2008.3128
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record