Mostrar el registro completo del ítem
Mckay, M.; Smith-Tolken, A.; Alessandri, A. (2018). Layering Learning for Work-Readiness in a Science Programme. Editorial Universitat Politècnica de València. 185-193. https://doi.org/10.4995/HEAD18.2018.7942
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109554
Título: | Layering Learning for Work-Readiness in a Science Programme | |
Autor: | McKay, Marianne Smith-Tolken, Antoinette Alessandri, Anne | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] In order to prepare our students for a challenging workplace, the Department of Viticulture and Oenology at Stellenbosch University in South Africa have ‘layered’ Engaged Learning strategies throughout the four-year ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/7942 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|
|
URL: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18 |