- -

The influence of globalisation and massification on public higher education in Malta: assessing the contextual realities

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

The influence of globalisation and massification on public higher education in Malta: assessing the contextual realities

Mostrar el registro completo del ítem

Borg, C. (2018). The influence of globalisation and massification on public higher education in Malta: assessing the contextual realities. Editorial Universitat Politècnica de València. 267-276. https://doi.org/10.4995/HEAD18.2018.7974

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109557

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: The influence of globalisation and massification on public higher education in Malta: assessing the contextual realities
Autor: Borg, Colin
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The main question that this paper seeks to explore is: What contextual factors and conditions are contributing to the present higher education environment in Malta? To address this question, the author conducts a ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Context , Massification , Globalisation , Performance
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486900
Fuente:
4th International Conference on Higher Education Advances (HEAD'18). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAD18.2018.7974
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/7974
Título del congreso: Fourth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Junio 20-22,2018
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro
URL: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18

Localización


 

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem