- -

Transnational student consultancy – an integrated approach to business students’ learning

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Transnational student consultancy – an integrated approach to business students’ learning

Mostrar el registro completo del ítem

Lehmann, T.; Saulich, C.; Wohlgemuth, V. (2018). Transnational student consultancy – an integrated approach to business students’ learning. Editorial Universitat Politècnica de València. 303-311. https://doi.org/10.4995/HEAD18.2018.7983

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109558

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Transnational student consultancy – an integrated approach to business students’ learning
Autor: Lehmann, Tine Saulich, Christina Wohlgemuth, Veit
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Higher Education Institutions (HEI) are under pressure to enhance graduate employability. The concept of graduate employability refers to a mix of specific skills, knowledge, and personal attributes; among others ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Internationalisation , Student consultancy , Entrepeneurship education , Innovation pedagogy , Employability
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486900
Fuente:
4th International Conference on Higher Education Advances (HEAD'18). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAD18.2018.7983
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/7983
Título del congreso: Fourth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Junio 20-22,2018
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro
URL: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem