- -

A pedagogical response to the challenges of delivering collaborative probation education in online environments.

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

A pedagogical response to the challenges of delivering collaborative probation education in online environments.

Mostrar el registro completo del ítem

Martin, L.; Fowler, A. (2018). A pedagogical response to the challenges of delivering collaborative probation education in online environments. Editorial Universitat Politècnica de València. 1073-1080. doi:10.4995/HEAD18.2018.8147

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109566

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: A pedagogical response to the challenges of delivering collaborative probation education in online environments.
Autor:
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper explores the challenges in delivering post graduate probation education in a predominately online environment.  It discusses the key pedagogical theories underpinning the teaching approach, with a particular ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Technloloty Enhanced learning , Digital pedagogy , Probation education , Professional Qualification in Probation
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486900
Fuente:
4th International Conference on Higher Education Advances (HEAD'18).
DOI: 10.4995/HEAD18.2018.8147
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/8147
Título del congreso: Fourth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Junio 20-22,2018
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro
URL: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem