Mostrar el registro completo del ítem
Martin, L.; Fowler, A. (2018). A pedagogical response to the challenges of delivering collaborative probation education in online environments. Editorial Universitat Politècnica de València. 1073-1080. https://doi.org/10.4995/HEAD18.2018.8147
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109566
Título: | A pedagogical response to the challenges of delivering collaborative probation education in online environments | |
Autor: | Martin, Laura Fowler, Andrew | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] This paper explores the challenges in delivering post graduate probation education in a predominately online environment. It discusses the key pedagogical theories underpinning the teaching approach, with a particular ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/8147 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|
|
URL: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18 |