Mostrar el registro completo del ítem
Jamil, M.; Isiaq, S. (2018). Deconstruction of prior knowledge and visual narratives in Computing pedagogy. Editorial Universitat Politècnica de València. 1179-1187. https://doi.org/10.4995/HEAD18.2018.8173
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109598
Título: | Deconstruction of prior knowledge and visual narratives in Computing pedagogy | |
Autor: | Jamil, Md Isiaq, Sakirulai | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] Evaluating students’ prior knowledge, particularly in higher education, has been a difficult task due to lack of any known reliable technique. This paper describes a research that involved a technology-enhanced approach ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/8173 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|
|
URL: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18 |