- -

Deconstruction of prior knowledge and visual narratives in Computing pedagogy

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Deconstruction of prior knowledge and visual narratives in Computing pedagogy

Mostrar el registro completo del ítem

Jamil, M.; Isiaq, S. (2018). Deconstruction of prior knowledge and visual narratives in Computing pedagogy. Editorial Universitat Politècnica de València. 1179-1187. https://doi.org/10.4995/HEAD18.2018.8173

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109598

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Deconstruction of prior knowledge and visual narratives in Computing pedagogy
Autor: Jamil, Md Isiaq, Sakirulai
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Evaluating students’ prior knowledge, particularly in higher education, has been a difficult task due to lack of any known reliable technique. This paper describes a research that involved a technology-enhanced approach ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Prior knowledge , Deconstruction , Visual narratives , Computing , Technology-enhanced
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486900
Fuente:
4th International Conference on Higher Education Advances (HEAD'18). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAD18.2018.8173
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/8173
Título del congreso: Fourth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Junio 20-22,2018
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro
URL: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem