- -

Initiating a Translational Bio-Mathematics Research Seminar for Undergraduate Students

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Initiating a Translational Bio-Mathematics Research Seminar for Undergraduate Students

Mostrar el registro completo del ítem

Turian, E.; Filus, L. (2018). Initiating a Translational Bio-Mathematics Research Seminar for Undergraduate Students. Editorial Universitat Politècnica de València. 1341-1348. https://doi.org/10.4995/HEAD18.2018.8199

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109627

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Initiating a Translational Bio-Mathematics Research Seminar for Undergraduate Students
Autor: Turian, Emma Filus, Lidia
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The aim of this paper is to illustrate the benefits and the drawbacks of an experimental process on how to develop and teach an interdisciplinary applied math course. The analysis comes from our experience gained ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Cancer modeling , Interdisciplinary fields , Multidisciplinary instruction
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486900
Fuente:
4th International Conference on Higher Education Advances (HEAD'18). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAD18.2018.8199
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/8199
Título del congreso: Fourth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Junio 20-22,2018
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro
URL: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem