Mostrar el registro completo del ítem
Turian, E.; Filus, L. (2018). Initiating a Translational Bio-Mathematics Research Seminar for Undergraduate Students. Editorial Universitat Politècnica de València. 1341-1348. https://doi.org/10.4995/HEAD18.2018.8199
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109627
Título: | Initiating a Translational Bio-Mathematics Research Seminar for Undergraduate Students | |
Autor: | Turian, Emma Filus, Lidia | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] The aim of this paper is to illustrate the benefits and the drawbacks of an experimental process on how to develop and teach an interdisciplinary applied math course. The analysis comes from our experience gained ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/8199 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|
|
URL: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18 |