- -

From Time to Time: A Constructivist Approach to Sociality in Learning

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

From Time to Time: A Constructivist Approach to Sociality in Learning

Mostrar el registro completo del ítem

Mancini, F.; Glusac, T. (2018). From Time to Time: A Constructivist Approach to Sociality in Learning. Editorial Universitat Politècnica de València. 1567-1576. https://doi.org/10.4995/HEAD18.2018.8255

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109629

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: From Time to Time: A Constructivist Approach to Sociality in Learning
Autor: Mancini, Francesco Glusac, Tanja
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Under the current financial pressures, tertiary education increasingly looks towards corporate sector to import its model of management and efficiency. While benefits of this model can be seen in practice, in regard ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Design thinking , Constructivism , Experiential learning , Sociality , Studio culture
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486900
Fuente:
4th International Conference on Higher Education Advances (HEAD'18). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAD18.2018.8255
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/8255
Título del congreso: Fourth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Junio 20-22,2018
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro
URL: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem