- -

The Effectiveness of Different Levels of Activation in Higher Education

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

The Effectiveness of Different Levels of Activation in Higher Education

Mostrar el registro completo del ítem

Figas, P.; Sailer, M.; Hagel, G.; Sailer, M. (2018). The Effectiveness of Different Levels of Activation in Higher Education. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/HEAD18.2018.8191

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109668

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: The Effectiveness of Different Levels of Activation in Higher Education
Autor: Figas, Paula Sailer, Michael Hagel, Georg Sailer, Maximilian
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Although there are several empirical studies about active learning in higher education, there are some open research questions. Especially, it appears to be relevant to find out what type of activity (active, interactive ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Active learning , Task-based learning , Experimental study
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486900
Fuente:
4th International Conference on Higher Education Advances (HEAD'18). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAD18.2018.8191
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/8191
Título del congreso: Fourth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Junio 20-22,2018
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro
URL: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem