- -

A framework for the evaluation of educational development programs in higher education in Chile

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

A framework for the evaluation of educational development programs in higher education in Chile

Mostrar el registro completo del ítem

Moya, B.; Turra, H.; Chalmers, D. (2018). A framework for the evaluation of educational development programs in higher education in Chile. Editorial Universitat Politècnica de València. 365-372. https://doi.org/10.4995/HEAD18.2018.7997

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109675

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: A framework for the evaluation of educational development programs in higher education in Chile
Autor: Moya, Beatriz Turra, Hector Chalmers, Denise
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper outlines the experience of evaluating the impact of educational development in Chilean higher education drawing on the example of the Universidad Católica de Temuco. The aim is to demonstrate the importance ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Educational development evaluation , Chile
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486900
Fuente:
4th International Conference on Higher Education Advances (HEAD'18). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAD18.2018.7997
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/7997
Título del congreso: Fourth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Junio 20-22,2018
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro
URL: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18

Localización


 

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem