- -

Flipping the classrrom in courses of statistics: analyzing the feedback from students

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Flipping the classrrom in courses of statistics: analyzing the feedback from students

Mostrar el registro completo del ítem

Alcañiz, M.; Lopez-Tamayo, J.; ; Perez-Marin, A.; Riera, C.; Santolino, M.; Chulia, H. (2018). Flipping the classrrom in courses of statistics: analyzing the feedback from students. Editorial Universitat Politècnica de València. 1011-1018. doi:10.4995/HEAD18.2018.8136

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109687

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Flipping the classrrom in courses of statistics: analyzing the feedback from students
Autor:
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] We present the application of the flipped classroom strategy in two subjects of the degree in Statistics (University of Barcelona-Polytechnic University of Catalonia) and analyse the opinion of students about the ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Teaching innovation , Flipped classroom , Statistics , Active learning
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486900
Fuente:
4th International Conference on Higher Education Advances (HEAD'18).
DOI: 10.4995/HEAD18.2018.8136
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/8136
Título del congreso: Fourth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Junio 20-22,2018
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro
URL: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem