Mostrar el registro completo del ítem
Alcañiz, M.; Lopez-Tamayo, J.; Perez-Marin, A.; Riera, C.; Santolino, M.; Chulia, H. (2018). Flipping the classrrom in courses of statistics: analyzing the feedback from students. Editorial Universitat Politècnica de València. 1011-1018. https://doi.org/10.4995/HEAD18.2018.8136
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109687
Título: | Flipping the classrrom in courses of statistics: analyzing the feedback from students | |
Autor: | Alcañiz, Manuela Lopez-Tamayo, Jordi Perez-Marin, Ana Riera, Carme Santolino, Miguel Chulia, Helena | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] We present the application of the flipped classroom strategy in two subjects of the degree in Statistics (University of Barcelona-Polytechnic University of Catalonia) and analyse the opinion of students about the ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/8136 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|
|
URL: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18 |