- -

A study on assessment results in a large scale Flipped Teaching Experience

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

A study on assessment results in a large scale Flipped Teaching Experience

Mostrar el registro completo del ítem

Turró, C.; Morales, JC.; Busquets-Mataix, J. (2018). A study on assessment results in a large scale Flipped Teaching Experience. Editorial Universitat Politècnica de València. 1039-1048. https://doi.org/10.4995/HEAD18.2018.8141

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109689

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: A study on assessment results in a large scale Flipped Teaching Experience
Autor: Turró, Carlos Morales, Juan Carlos Busquets-Mataix, Jaime
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] During the last academic year, Universitat Politècnica de Valencia (UPV) developed a large scale experience in flipped teaching (FT), with 64 different courses and 3083 students (2512 unique). Teachers could decide ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Flipped teaching , Assessment , Learning outcomes
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486900
Fuente:
4th International Conference on Higher Education Advances (HEAD'18). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAD18.2018.8141
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/8141
Título del congreso: Fourth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Junio 20-22,2018
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro
URL: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem