- -

University classroom interactive situation microanalysis: cognitive attunement and pedagogical interpretation

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

University classroom interactive situation microanalysis: cognitive attunement and pedagogical interpretation

Mostrar el registro completo del ítem

Calduch, I.; Hervas, G.; Jarauta Borrasca, B.; Medina, JL. (2018). University classroom interactive situation microanalysis: cognitive attunement and pedagogical interpretation. Editorial Universitat Politècnica de València. 917-923. doi:10.4995/HEAD18.2018.8113

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109710

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: University classroom interactive situation microanalysis: cognitive attunement and pedagogical interpretation
Autor:
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This conference paper aims to elucidate the attuning processes between teacher knowledge and the learning moment of the students, in interactive situations within the university classroom, under a situated perspective ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Attunement , Didactic interpretation , Microanalysis
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486900
Fuente:
4th International Conference on Higher Education Advances (HEAD'18).
DOI: 10.4995/HEAD18.2018.8113
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/8113
Título del congreso: Fourth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Junio 20-22,2018
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro
URL: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem