Mostrar el registro completo del ítem
Calduch, I.; Hervas, G.; Jarauta Borrasca, B.; Medina, JL. (2018). University classroom interactive situation microanalysis: cognitive attunement and pedagogical interpretation. Editorial Universitat Politècnica de València. 917-923. https://doi.org/10.4995/HEAD18.2018.8113
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109710
Título: | University classroom interactive situation microanalysis: cognitive attunement and pedagogical interpretation | |
Autor: | Calduch, Isaac Hervas, Gabriel Jarauta Borrasca, Beatriz Medina, José Luís | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] This conference paper aims to elucidate the attuning processes between teacher knowledge and the learning moment of the students, in interactive situations within the university classroom, under a situated perspective ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/8113 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|
|
URL: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18 |