Mostrar el registro completo del ítem
Williams, L. (2018). Diverse Women Faculty Experiences Using Identity and Relational Concepts to teach Cultural Competence. Editorial Universitat Politècnica de València. 1505-1510. https://doi.org/10.4995/HEAD18.2018.8238
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109723
Título: | Diverse Women Faculty Experiences Using Identity and Relational Concepts to teach Cultural Competence | |
Autor: | Williams, LaShawn | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] This article reviews and engages a qualitative section of Williams’ 2017 research study that aimed to explore faculty experiences using relational teaching concepts when delivering cultural competence content. Multiple ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
(issn:
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/8238 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|
|
URL: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18 |