- -

Diverse Women Faculty Experiences Using Identity and Relational Concepts to teach Cultural Competence

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Diverse Women Faculty Experiences Using Identity and Relational Concepts to teach Cultural Competence

Mostrar el registro completo del ítem

Williams, L. (2018). Diverse Women Faculty Experiences Using Identity and Relational Concepts to teach Cultural Competence. Editorial Universitat Politècnica de València. 1505-1510. https://doi.org/10.4995/HEAD18.2018.8238

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109723

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Diverse Women Faculty Experiences Using Identity and Relational Concepts to teach Cultural Competence
Autor: Williams, LaShawn
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This article reviews and engages a qualitative section of Williams’ 2017 research study that aimed to explore faculty experiences using relational teaching concepts when delivering cultural competence content. Multiple ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Social work , Diversity , Relational-cultural theory , Cultural competence , Relational teaching
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486900
Fuente:
(issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAD18.2018.8238
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/8238
Título del congreso: Fourth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Junio 20-22,2018
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro
URL: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem