- -

Autonomous Learners’ Metacognitive Awareness Development with the Help of Trello Board

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Autonomous Learners’ Metacognitive Awareness Development with the Help of Trello Board

Mostrar el registro completo del ítem

Kalizhanova, A.; Ibrayeva, B.; Ishmuratova, M. (2018). Autonomous Learners’ Metacognitive Awareness Development with the Help of Trello Board. Editorial Universitat Politècnica de València. 55-62. doi:10.4995/HEAD18.2018.7633

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109727

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Autonomous Learners’ Metacognitive Awareness Development with the Help of Trello Board
Autor:
Fecha difusión:
Resumen:
[EN]This article focuses on the necessity and inevitability of organization of ESL students’ self-work with the help of free online platform Trello Board. The authors point out that the use of such information and communication ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Trello board , Metacognitive awareness , Self-regulation , Self-assessment , Autonomy , Feedback
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486900
Fuente:
4th International Conference on Higher Education Advances (HEAD'18).
DOI: 10.4995/HEAD18.2018.7633
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/7633
Título del congreso: Fourth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Junio 20-22,2018
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro
URL: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem