Mostrar el registro completo del ítem
Louw, I. (2018). Supporting lecturers to demystify learning in a science faculty. Editorial Universitat Politècnica de València. 63-9. https://doi.org/10.4995/HEAD18.2018.7757
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109728
Título: | Supporting lecturers to demystify learning in a science faculty | |
Autor: | ||
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] Pedagogical competence is not always part of the skills set of science educators at a research intensive university. The Academic Developer (AD) in this faculty aims at empowering lecturers to obtain such competence ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/7757 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|
|
URL: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18 |