- -

Supporting lecturers to demystify learning in a science faculty

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Supporting lecturers to demystify learning in a science faculty

Mostrar el registro completo del ítem

Louw, I. (2018). Supporting lecturers to demystify learning in a science faculty. Editorial Universitat Politècnica de València. 63-9. https://doi.org/10.4995/HEAD18.2018.7757

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109728

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Supporting lecturers to demystify learning in a science faculty
Autor: Louw, Ina
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Pedagogical competence is not always part of the skills set of science educators at a research intensive university. The Academic Developer (AD) in this faculty aims at empowering lecturers to obtain such competence ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Student learning , Pedagogical competence , Continuous professional development
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486900
Fuente:
4th International Conference on Higher Education Advances (HEAD'18). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAD18.2018.7757
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/7757
Título del congreso: Fourth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Junio 20-22,2018
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro
URL: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem