- -

Búsqueda de la formación de identidades en la escuela a través del cuento de La Caperucita Roja y su implementación gráfica.

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Búsqueda de la formación de identidades en la escuela a través del cuento de La Caperucita Roja y su implementación gráfica.

Show full item record

Ordóñez Aguilar, L. (2018). Búsqueda de la formación de identidades en la escuela a través del cuento de La Caperucita Roja y su implementación gráfica. http://hdl.handle.net/10251/110107

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/110107

Files in this item

Item Metadata

Title: Búsqueda de la formación de identidades en la escuela a través del cuento de La Caperucita Roja y su implementación gráfica.
Author:
Director(s): Evangelio Rodríguez, Fernando Guillén Ramón, José Manuel
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Dibujo - Departament de Dibuix
Universitat Politècnica de València. Facultad de Bellas Artes - Facultat de Belles Arts
Read date / Event date:
2018-09-13
Issued date:
Abstract:
[EN] This is a graphic and investigative project in which we use the book itself as an art piece and the installation space, approaching popular literature of oral tradition, specifically, the various versions of Little ...[+]


[VA] Es tracta d¿un projecte gràfic i d¿investigació on es treballa el format del llibre com a obra d¿art i l¿espai instal·latiu tractant les diverses versions del conte de la Caputxeta Vermella. L¿objecte de l¿estudi ...[+]
Subjects: Gràfica , Caputxeta Vermella , Gènere , Conte popular , Visions alternatives , Imaginari col·lectiu , Escola Infantil , Graphic , Little Red Riding Hood , Gender , Popular tales , Alternative visions , Collective imaginary , Elementary School.
Copyrigths: Reconocimiento (by)
degree: Máster Universitario en Producción Artística-Màster Universitari en Producció Artística
Type: Tesis de máster

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record