- -

Manuals d’identitat corporativa per a empreses: El cas Mirlans

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Manuals d’identitat corporativa per a empreses: El cas Mirlans

Mostrar el registro sencillo del ítem

Ficheros en el ítem

dc.contributor.advisor Escudero Fernández, Sofia es_ES
dc.contributor.author Arcos Pellicer, Enric es_ES
dc.date.accessioned 2018-10-16T11:23:48Z
dc.date.available 2018-10-16T11:23:48Z
dc.date.created 2018-09-25
dc.date.issued 2018-10-16 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/110594
dc.description.abstract En aquestes pàgines anem a tractar els Manuals d Identitat Corporativa des de distintes perspectives, defenent en tot moment la seua importància dins el món empresarial a l hora de consolidar la imatge corporativa d una determinada marca. A més, s inclourà un exemple pràctic de Manual d Identitat per a la marca de maquillatge i cosmètica Mirlans, a través del qual tractarem de donar una coherència a tota la part de disseny gràfic (en aspectes com la publicitat, la fotografia, la papereria, disseny de catàleg, senyalètica, rotulacions, etc.). El que es pretén amb aquest treball és conscienciar aquelles empreses que encara avui en dia subestimen aquest tipus de document, subratllant la seua importància, i en general, recalcant la necessitat de cuidar la comunicació visual tant dins com fora de l empresa. es_ES
dc.description.abstract The following work focuses on the realization of an identity guidelines for Mirlans, a make up brand. A preliminary study will be realized, to know the concepts that relate graphic design and companie's world, and capture some ideas from another similar projects, too. In the end, there will be a manual, whose realization is complemented by a general study about corporative identity at companies. es_ES
dc.format.extent 32 es_ES
dc.language Catalán es_ES
dc.publisher Universitat Politècnica de València es_ES
dc.rights Reserva de todos los derechos es_ES
dc.subject Disseny gràfic es_ES
dc.subject Empresa es_ES
dc.subject Manual d Identitat es_ES
dc.subject Imatge corporativa es_ES
dc.subject Comunicació visual es_ES
dc.subject Graphic design es_ES
dc.subject Company es_ES
dc.subject Identity guidelines es_ES
dc.subject Corporative image es_ES
dc.subject Visual communication es_ES
dc.subject.classification EXPRESION GRAFICA EN LA INGENIERIA es_ES
dc.subject.other Grado en Comunicación Audiovisual-Grau en Comunicació Audiovisual es_ES
dc.title Manuals d’identitat corporativa per a empreses: El cas Mirlans es_ES
dc.type Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado es_ES
dc.rights.accessRights Abierto es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Gráfica - Departament d'Enginyeria Gràfica es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia es_ES
dc.description.bibliographicCitation Arcos Pellicer, E. (2018). Manuals d’identitat corporativa per a empreses: El cas Mirlans. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/110594 es_ES
dc.description.accrualMethod TFGM es_ES
dc.relation.pasarela TFGM\88278 es_ES


Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem