- -

USO DE LA MÚSICA EN LA PUBLICIDAD DE PERFUMERÍA FEMENINA EN TELEVISIÓN (ESPAÑA, 2017)

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

USO DE LA MÚSICA EN LA PUBLICIDAD DE PERFUMERÍA FEMENINA EN TELEVISIÓN (ESPAÑA, 2017)

Show full item record

Tejado Meco, E. (2018). USO DE LA MÚSICA EN LA PUBLICIDAD DE PERFUMERÍA FEMENINA EN TELEVISIÓN (ESPAÑA, 2017). http://hdl.handle.net/10251/111182

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/111182

Files in this item

Item Metadata

Title: USO DE LA MÚSICA EN LA PUBLICIDAD DE PERFUMERÍA FEMENINA EN TELEVISIÓN (ESPAÑA, 2017)
Author: Tejado Meco, Eva
Director(s): Roldán Garrote, David
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Read date / Event date:
2018-07-19
Issued date:
Abstract:
Dentro del mundo de la publicidad, encontramos que en el sector de la perfumería existe una doble definición de la mujer en función de su edad: mientras que las mujeres adultas suelen ser representadas como elegantes y ...[+]


Within the world of advertising, we find that in the perfumery sector there is a double definition of women according to their age: while adult women are usually depicted as elegant and refined, young women appear excessively ...[+]
Subjects: Target , mujer , adulta , joven , música , letra , imagen , perfume , marca , sexo , Target; woman; adult; young; music; lyric; image; perfume; brand; sex
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Máster Universitario en Música-Màster Universitari en Música
Type: Tesis de máster

Location


 

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record