- -

Measuring Retail Visual Cues Using Mobile Bio-metric Responses

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Measuring Retail Visual Cues Using Mobile Bio-metric Responses

Mostrar el registro completo del ítem

Dishman, P.; Groves, J.; Jolley, D. (2018). Measuring Retail Visual Cues Using Mobile Bio-metric Responses. En 2nd International Conference on Advanced Reserach Methods and Analytics (CARMA 2018). Editorial Universitat Politècnica de València. 249-249. https://doi.org/10.4995/CARMA2018.2018.8287

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/112095

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Measuring Retail Visual Cues Using Mobile Bio-metric Responses
Autor: Dishman, Paul Groves, Joshua Jolley, Dale
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This research provides the results of a comprehensive in-store study that utilized eye tracking to determine the initial eye attractiveness of signage and displays used in a Toyota retail dealership. Potential car ...[+]
Palabras clave: Web data , Internet data , Big data , QCA , PLS , SEM , Conference , In-store signane , Retail , Store layout , Toyota , Automotive
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486894
Fuente:
2nd International Conference on Advanced Reserach Methods and Analytics (CARMA 2018).
DOI: 10.4995/CARMA2018.2018.8287
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/CARMA/CARMA2018/paper/view/8287
Título del congreso: CARMA 2018 - 2nd International Conference on Advanced Research Methods and Analytics
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Julio 12-13,2018
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem