- -

El trabajo de fin de grado: resultados desde una perspectiva de pares estudiantes/tutores

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

El trabajo de fin de grado: resultados desde una perspectiva de pares estudiantes/tutores

Show full item record

Expósito Díaz, P.; Freire Esparís, MP.; Martínez Roget, F.; Del Río Araújo, ML. (2018). El trabajo de fin de grado: resultados desde una perspectiva de pares estudiantes/tutores. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 16(2):105-122. doi:10.4995/redu.2018.10190

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/114646

Files in this item

Item Metadata

Title: El trabajo de fin de grado: resultados desde una perspectiva de pares estudiantes/tutores
Secondary Title: The Undergraduate Dissertation: the results from a student/tutor peer perspective
Author: Expósito Díaz, Pilar Freire Esparís, María Pilar Martínez Roget, Fidel Del Río Araújo, María Luisa
Issued date:
Abstract:
[EN] The research on Undergraduate Disserta-tion (UD) has been incorporating aspects of the tutor/ student interaction that have been shown to be crucial in explaining the student’s results. The tutorial support re-ceived ...[+]


[ES] La investigación sobre el Trabajo de Fin de Grado (TFG) ha ido incorporando aspectos de la interacción tutor-a/alumno-a que se han demostrado cruciales en la explicación de los resultados de estos últimos. Merece ...[+]
Subjects: Apoyo tutorial , Calificaciones , Competencias , Perspectiva de pares , Trabajo de fin de grado (TFG) , Grado en Economía , Grado en ADE , Tutorial support , Grades , Competencies , Peer Perspective , Undergraduate Dissertation (UD) , Degree in Economics , Degree in Business Administration
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2018.10190
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2018.10190
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record