- -

Acción tutorial y evaluación formativa en los Trabajos de Fin de Grado

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Acción tutorial y evaluación formativa en los Trabajos de Fin de Grado

Show full item record

Rekalde Rodriguez, I.; Ruiz De Gauna Bahíllo, MP.; Bilbao Bilbao, B. (2018). Acción tutorial y evaluación formativa en los Trabajos de Fin de Grado. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 16(2):123-141. doi:10.4995/redu.2018.10185

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/114647

Files in this item

Item Metadata

Title: Acción tutorial y evaluación formativa en los Trabajos de Fin de Grado
Secondary Title: Tutorial action and formative assessment during Final Degree Project
Author: Rekalde Rodriguez, Itziar Ruiz de Gauna Bahíllo, Maria Pilar Bilbao Bilbao, Begoña
Issued date:
Abstract:
[EN] Final Degree Project (FDP) tutoring cannot be left to chance of what is happening on a day. This requires planning and content that makes it possible for each student to be aware of the process that is being followed ...[+]


[ES] La tutoría del Trabajo de Fin de Grado (TFG) no puede dejarse al azar de lo que vaya aconteciendo en el día a día, sino que precisa de una planificación y un contenido que haga posible que cada estudiante sea consciente ...[+]
Subjects: Educación Superior , Trabajo Fin de Grado , Tutoría , Evaluación formativa , Contextos de aprendizaje y guía educativa , Higher Education , Final Degree Project/Capstone , Tutoring , Formative assessment , Learning contexts and educational guidance
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2018.10185
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2018.10185
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record