- -

Entorno Virtual de Aprendizaje (EVA) como herramienta didáctica para la docencia de Sociología de la Educación con metodología CLIL

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Entorno Virtual de Aprendizaje (EVA) como herramienta didáctica para la docencia de Sociología de la Educación con metodología CLIL

Show full item record

Roblizo Colmenero, M.; Cózar Gutiérrez, R. (2018). Entorno Virtual de Aprendizaje (EVA) como herramienta didáctica para la docencia de Sociología de la Educación con metodología CLIL. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 16(2):265-279. doi:10.4995/redu.2018.9141

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/114662

Files in this item

Item Metadata

Title: Entorno Virtual de Aprendizaje (EVA) como herramienta didáctica para la docencia de Sociología de la Educación con metodología CLIL
Secondary Title: Virtual Learning Environment (VLE) as a didactic tool for Content and Language Integrated Learning (CLIL) in Sociology of Education
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] In the teaching practice based on Content and Language Integrated Learning (CLIL) some communication difficulties arise due both to lecturers’ and students’ differing linguistic skills and the complexity of matter-specific ...[+]


[ES] En la práctica docente inspirada por la metodología CLIL (Content and Language Integrated Learning) suelen aparecer dificultades en la comunicación derivadas tanto de las diferencias en competencias lingüísticas ...[+]
Subjects: Aprendizaje virtual , Educación integrada , Técnica didáctica , Programa de formación del profesorado , Aprendizaje activo , Educación superior , Electronic learning , Integrated education , Classroom techniques , Teacher education curriculum , Activity learning , Higher education
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2018.9141
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2018.9141
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record