- -

Flipped Classroom en la Formación Inicial del Profesorado: Perspectiva del alumnado.

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Flipped Classroom en la Formación Inicial del Profesorado: Perspectiva del alumnado.

Show full item record

Sosa Díaz, MJ.; Palau Martín, RF. (2018). Flipped Classroom en la Formación Inicial del Profesorado: Perspectiva del alumnado. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 16(2):249-264. doi:10.4995/redu.2018.7911

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/114666

Files in this item

Item Metadata

Title: Flipped Classroom en la Formación Inicial del Profesorado: Perspectiva del alumnado.
Secondary Title: Flipped Classroom for initial teacher training: Students perspective
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] Currently, the “Flipped Classroom” is one of the pedagogical models that are revolutionizing the field of education, and it may be a way for changing the higher education. However, there is insufficient evidence yet ...[+]


[ES] Actualmente, el “Flipped Classroom” es uno de los modelos pedagógicos que están revolucionando el ámbito educativo, y puede que sea una palanca de cambio en la educación superior. Sin embargo, aún no existen suficientes ...[+]
Subjects: Flipped Classroom , Educación Superior , Tecnologías de la Información y la Comunicación , Metodología Didáctica , Formación del Profesorado , Innovación educativa , Higher education , Information communication technologies , Teaching methodology , Teacher training , Educational innovation
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2018.7911
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2018.7911
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record