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The e-Branding in Ecuador and the e-University

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The e-Branding in Ecuador and the e-University

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Del-Pino-Espinoza, A.; Lloret-Romero, M. (2019). The e-Branding in Ecuador and the e-University. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/INN2018.2018.8762

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/120853

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Metadatos del ítem

Título: The e-Branding in Ecuador and the e-University
Autor: Del-Pino-Espinoza, Ariana Lloret-Romero, María
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper presents an analysis of all the universities in Ecuador, in order to evaluate the use of digital media and obtain information on the management of university e-branding. The study explores, to a large extent, ...[+]
Palabras clave: Innovation , Teaching Technologies , Documentation , Visibility , University e-branding , Ecuador , Universities , Social networks , Professional networks , Web
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490487112
Fuente:
INNODOCT/18. International Conference on Innovation, Documentation and Education.
DOI: 10.4995/INN2018.2018.8762
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/INNODOCT/INN2018/paper/view/8762
Título del congreso: INNODOCT 2018
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Noviembre 14-16, 2018
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro
URL: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/INNODOCT/INN2018

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