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Del-Pino-Espinoza, A.; Lloret-Romero, M. (2019). The e-Branding in Ecuador and the e-University. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/INN2018.2018.8762
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/120853
Título: | The e-Branding in Ecuador and the e-University | |
Autor: | Del-Pino-Espinoza, Ariana Lloret-Romero, María | |
Fecha difusión: |
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Resumen: |
[EN] This paper presents an analysis of all the universities in Ecuador, in order to evaluate the use of digital media and obtain information on the management of university e-branding. The study explores, to a large extent, ...[+]
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Palabras clave: |
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Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
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Editorial: |
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Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/INNODOCT/INN2018/paper/view/8762 | |
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Tipo: |
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URL: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/INNODOCT/INN2018 |