- -

Formación del profesorado de magisterio. Competencias sociopersonales según género y etapa educativa

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Formación del profesorado de magisterio. Competencias sociopersonales según género y etapa educativa

Show full item record

López Hernáez, L.; Sabater Fernández, C. (2019). Formación del profesorado de magisterio. Competencias sociopersonales según género y etapa educativa. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 17(1):121-137. https://doi.org/10.4995/redu.2019.7991

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/123079

Files in this item

Item Metadata

Title: Formación del profesorado de magisterio. Competencias sociopersonales según género y etapa educativa
Secondary Title: Education teacher training. Socio-personal skills according to the gender and educational stage
Author: López Hernáez, L. Sabater Fernández, C.
Issued date:
Abstract:
[EN] The aim of this study is to assess the level of self-realization and personal growth of teachers in training in two Spanish Universities, one located in the north -University of La Rioja- and other in the south ...[+]


[ES] El objetivo de este estudio es evaluar el nivel de auto-realización y el crecimiento socio-personal de docentes en formación en dos universidades españolas, una situada en el norte -Universidad de La Rioja- y otra en ...[+]
Subjects: Autorrealización , Crecimiento personal , Habilidades socioemocionales , Formación del profesorado , Mindfulness , Género y Etapa educativa , Self-realization , Personal development , Socio-emotional skills , Teacher training , Gender and Educational stage
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2019.7991
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2019.7991
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record