- -

Ventajas y desafíos de la interdisciplinaridad en grupos de escritura latinoamericanos según sus miembros

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Ventajas y desafíos de la interdisciplinaridad en grupos de escritura latinoamericanos según sus miembros

Show full item record

Rodas Brosam, E.; Colombo, L. (2019). Ventajas y desafíos de la interdisciplinaridad en grupos de escritura latinoamericanos según sus miembros. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 17(1):197-209. https://doi.org/10.4995/redu.2019.10528

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/123095

Files in this item

Item Metadata

Title: Ventajas y desafíos de la interdisciplinaridad en grupos de escritura latinoamericanos según sus miembros
Secondary Title: Interdisciplinarity in latin american writing groups: advantages and challenges according to the members
Author: Rodas Brosam, E.L. Colombo, L.
Issued date:
Abstract:
[EN] Writing groups consist of communities of writers whose drafts are shared to give and receive feedback in order to improve them. These groups have proven to be useful to develop writing skills to publish academic and ...[+]


[ES] Los grupos de escritura consisten en comunidades de escritores que comparten sus borradores para recibir comentarios que permitan mejorar el texto. Estos parecen ser útiles para el aprendizaje de las prácticas letradas ...[+]
Subjects: Círculos de escritura , Docentes investigadores , Interdisciplinariedad , Experiencia docente , Escritura académico-científica , Escribir para publicar , Writing groups , Researches , Interdisciplinary , Teaching experience , Academic-scientific writing , Writing to publish
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2019.10528
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2019.10528
Type: Artículo

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record