- -

Metodologías colaborativas en la Web 2.0. El reto educativo de la Universidad

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Metodologías colaborativas en la Web 2.0. El reto educativo de la Universidad

Show full item record

Rodrigo-Cano, D.; Aguaded Gómez, I.; García Moro, F. (2019). Metodologías colaborativas en la Web 2.0. El reto educativo de la Universidad. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 17(1):229-244. https://doi.org/10.4995/redu.2019.10829

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/123097

Files in this item

Item Metadata

Title: Metodologías colaborativas en la Web 2.0. El reto educativo de la Universidad
Secondary Title: Collaborative Learning in Web 2.0: The educational challenge in high school
Author: Rodrigo-Cano, D. Aguaded Gómez, I. García Moro, F.J.
Issued date:
Abstract:
[EN] The change in higher education caused of ICT have a clear reflection on the methodologies in the university classroom. The technological opportunities and of the easy access to the Internet and information allows both ...[+]


[ES] El cambio en la Educación Superior provocada por las TIC tiene un reflejo evidente en las metodologías en el aula universitaria. Las posibilidades tecnológicas y de fácil acceso a Internet y a la información permiten ...[+]
Subjects: Aprendizaje colaborativo , Aprendizaje en línea , Educación superior , Innovación , Tecnologías emergentes , TIC , Collaborative learning , E-learning , Emerging technologies , High School , Innovation , Information and communication technology (ICT)
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2019.10829
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2019.10829
Type: Artículo

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record