- -

Teaching with emerging technologies in a STEM university math class

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Teaching with emerging technologies in a STEM university math class

Mostrar el registro completo del ítem

Andrà, C.; Bernardi, G.; Brunetto, D. (2019). Teaching with emerging technologies in a STEM university math class. En HEAD'19. 5th International Conference on Higher Education Advances. Editorial Universitat Politècnica de València. 963-971. https://doi.org/10.4995/HEAD19.2019.9179

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/123735

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Teaching with emerging technologies in a STEM university math class
Autor: Andrà, Chiara Bernardi, Giulia Brunetto, Domenico
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The aim of the research presented in this work is to investigate how innovative teaching formats, based on student-centred activities, may help first year university students to deal with the difficulties in the ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Blended learning , Calculus , First-year university mathematics , Formative assessment , Socrative , Taylor series
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486610
Fuente:
HEAD'19. 5th International Conference on Higher Education Advances. (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAD19.2019.9179
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD19/paper/view/9179
Título del congreso: Fifth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 26-28, 2019
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem