Mostrar el registro completo del ítem
Rodríguez-Abruñeiras, P.; Romero-Barranco, J. (2019). From scribe to YouTuber: A proposal to teach the History of the English Language in the digital era. En HEAD'19. 5th International Conference on Higher Education Advances. Editorial Universitat Politècnica de València. 811-818. https://doi.org/10.4995/HEAD19.2019.9303
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/123812
Título: | From scribe to YouTuber: A proposal to teach the History of the English Language in the digital era | |
Autor: | Rodríguez-Abruñeiras, Paula Romero-Barranco, Jesús | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] The present paper deals with a proposal for enhancing students’ engagement in the course ‘History of the English Language’ of the Degree in English Studies (Universitat de València). For the purpose, the traditional ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD19/paper/view/9303 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|