- -

A qualitative analysis of student experiences of a blended learning course

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

A qualitative analysis of student experiences of a blended learning course

Mostrar el registro completo del ítem

Ruijten, P.; Hooijman, E. (2019). A qualitative analysis of student experiences of a blended learning course. En HEAD'19. 5th International Conference on Higher Education Advances. Editorial Universitat Politècnica de València. 193-200. https://doi.org/10.4995/HEAD19.2019.9473

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/124054

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: A qualitative analysis of student experiences of a blended learning course
Autor: Ruijten, Peter Hooijman, Eline
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Blended learning has become a popular topic in higher education. A blended learning course combines face-to-face instructions with computer-mediated instructions in any possible ratio. Even though studies have ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Blended learning , Student experiences , Interviews , Flexibility , Self-efficacy
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486610
Fuente:
HEAD'19. 5th International Conference on Higher Education Advances. (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAD19.2019.9473
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD19/paper/view/9473
Título del congreso: Fifth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 26-28, 2019
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem