- -

Evaluation of learning communities: principles to guide practice

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Evaluation of learning communities: principles to guide practice

Mostrar el registro completo del ítem

Ossevoort, M.; Riezebos, J. (2019). Evaluation of learning communities: principles to guide practice. En HEAD'19. 5th International Conference on Higher Education Advances. Editorial Universitat Politècnica de València. 1069-1077. https://doi.org/10.4995/HEAD19.2019.9255

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/124161

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Evaluation of learning communities: principles to guide practice
Autor: Ossevoort, Miriam Riezebos, Jan
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The aim of this paper is to evaluate the implementation of extra-curricular learning communities (LCs) that are open for all students at the faculty of Economics and Business. The LCs were developed using established ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Learning Communities , Student-centered learning , Extra-curricular activity , Employability
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486610
Fuente:
HEAD'19. 5th International Conference on Higher Education Advances. (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAD19.2019.9255
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD19/paper/view/9255
Título del congreso: Fifth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 26-28, 2019
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem