- -

Development of a procrastination scale in Spanish and measurement of students’ procrastination tendencies

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Development of a procrastination scale in Spanish and measurement of students’ procrastination tendencies

Mostrar el registro completo del ítem

González-Geraldo, J.; Hernández, F. (2019). Development of a procrastination scale in Spanish and measurement of students’ procrastination tendencies. En HEAD'19. 5th International Conference on Higher Education Advances. Editorial Universitat Politècnica de València. 557-564. https://doi.org/10.4995/HEAD19.2019.9357

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/124164

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Development of a procrastination scale in Spanish and measurement of students’ procrastination tendencies
Autor: González-Geraldo, José Hernández, Fuensanta
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Academic procrastination (students’ tendency to postpone and/or avoid an academic task) is a widely extended phenomenon in education, especially among university students. However, there is still little research on ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Academic procrastination , University student , Validation
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486610
Fuente:
HEAD'19. 5th International Conference on Higher Education Advances. (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAD19.2019.9357
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD19/paper/view/9357
Título del congreso: Fifth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 26-28, 2019
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem